پایان دی، آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی

http://www.callforpapers.irکارشناس دانش‌بنیان بنیاد ملی نخبگان استان زنجان گفت: دی ماه امسال آخرین مهلت ثبت‌نام پنجمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی در نمایشگاه تجاری‌سازی اختراعات است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) رمضان شریفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ 16 تا 19 بهمن‌ماه در مصلی امام خمینی توسط این بنیاد برگزار خواهد شد و این جشنواره با هدف داوری اختراعات، تجاری‎سازی اختراعات، شرکت‎های دانش بنیان، پارک‎های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و همچنین بخش نیازمندی‌های سازمان‎های دولتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مخترعین، صاحبان شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان شرکت‌های مستقر در مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، پژوهشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی می‌توانند جهت ثبت‌نام تا پایان دی ماه سال‌جاری به پایگاه ایرنترنتی WWW.ZANJAN.BMN.IR مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: اختراعاتی که در این جشنواره از سوی هیئت داوران تاییدیه دریافت کنند، تسهیلات 3 تا 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض دریافت کنند و به‌عنوان مخترع سطح 3 تعیین می‌شوند و می‌توانند از تسهیلاتی مانند معافیت سربازی استفاده کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مخترعان سطح 3 می‌توانند از غرفه‌های تجاری‎سازی این جشنواره استفاده کنند.

گفتنی است سال گذشته 20 کشور در بخش بین‎المللی جشنواره شرکت کردند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید