اولین همایش و جشنواره ملی صنعت چرم و صنایع وابسته

http://www.callforpapers.irاولین همایش و جشنواره ملی صنعت چرم و صنایع وابسته در رشته های مقاله،عکس،کاریکاتور و پوستر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) كشورمان ايران به عنوان يكي ازمستعدترين و باسابقه ترين كشورهاي توليدكننده فرآورده هاي دامي ازجمله پوست ، سالامبور و چرم با وجود در اختيارداشتن یکی ازمرغوبترين پوست های جهان كه همواره متقاضیان بسياري در جهان داشته ودارد ، متاسفانه هنوزجايگاه شايسته خود را در اين صنعت به دست نياورده است.

باتوجه به زمينه هاي نسبي كشورمان ازجمله آب و هواي مناسب جهت پرورش انواع دام وفراهم بودن مواد اوليه مرغوب مورد نياز صنعت چرم ونيروي انساني و انرژي و علاوه بر آن موقعیت خاص منطقه ای ، صنعت چرم ایران پتانسیل های لازم را برای پیشرفت دارا می باشد و نیاز به برنامه ریزی دقیق و هدفمند بصورت کلان برای این صنعت محسوس است. کانون هماهنگی دانش و صنعت چرم و پوست درصدد است با برگزاری اولین همایش و جشنواره ملی صنعت چرم و صنایع وابسته، فضایی را جهت هم اندیشی و تبادل تجربیات صاحب نظران، اندیشمندان، صاحبان صنعت، مدیران فراهم آورد. امید است با برنامه ریزی و همکاری تمامی اصناف و اتحادیه ها و حمایت مسئولین شاهد پیشرفت های چشمگیر و همه جانبه صنعت چرم کشور و صنایع وابسته آن باشیم.

اطلاعات بیشتر : http://nfliri.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید