دانشگاه علم و صنعت عهده دار هفت طرح کلان ملی

http://www.callforpapers.irرئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: در حال حاضر هفت ماموریت تحقیقاتی مهم و ملی بر عهده دانشگاه علم وصنعت ایران گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) با حضور مسئولان سازمان صنایع هوا فضا در دانشگاه علم و صنعت ایران، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم وصنعت ایران و سازمان صنایع هوافضا وزارت دفاع امضاء شد.
سعید جبل عاملی – رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران به معرفی توانمندی‌های دانشگاه علم وصنعت پرداخت و گفت: تحولاتی که در سال‌های اخیر در عرصه آموزش عالی کشور اتفاق افتاده، باعث شده تا دانشگاه‌های بزرگ فرصت مناسبی را برای ورود به عرصه فناوری پیدا کنند و خوشبختانه نگاه به دانشگاه‌ها و توانمندی‌های آنها عوض شده است و در حال حاضر دستگاه‌های بهره‌بردار متقاضی ارتباط با دانشگاه شده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با فعالیت خوب شورای عتف، در حال حاضر هفت ماموریت تحقیقاتی مهم و ملی بر عهده دانشگاه علم وصنعت ایران گذاشته شده است.

رئیس دانشگاه علم وصنعت از طراحی و ساخت ماهواره به عنوان یکی از هفت ماموریت تحقیقاتی مهم دانشگاه نام برد و گفت: در سال‌های اخیر دانشگاه در این حوزه موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده و در زمینه طراحی و ساخت زیر سیستم‌های ماهواره نیز با جذب بخش‌ عمده‌ای از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مجموعه خوبی در این زمینه در دانشگاه شکل گرفته است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید