فراخوان ارسال آثار به جشنواره‌ی نمایشنامه‌خوانی «پارین»

فرصت ارسال آثار به نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «پارین» تا پنج بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) پیش از این،آخرین فرصت برای ارسال آثار، 25 دی ماه اعلام شده بود که این تاریخ به مدت 10 روز دیگر تمدید شد.

علاقمندان به شرکت دراین جشنواره می‌توانند طبق شرایط فراخوان آثار نمایشی خود را تا پایان وقت اداری پنج بهمن ماه 91، به دبیرخانه این جشنواره واقع درتماشاخانه پارین یا به آدرس پست الکترونیکی اعلام شده ، ارسال کنند.

این جشنواره به دبیری روزبه حسینی، با هدف حمایت از استعدادهای جوانان تئاتری و تولید ادبیات نمایشی تازه ایرانی وبا همکاری کافه گالری، انتشارات افراز و کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران از27بهمن تا 4 اسفندماه 91 در تماشاخانه پارین برگزار می‌شود.

 

نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه خوانی «پارین» به صورت مسابقه‌ای و با موضوع آزاد برگزار می‌شود وعلاقمندان،هنرجویان ،دانشجویان و هنرمندان می‌توانند با ارائه آثارنمایشی جدید خود که تاکنون چاپ نشده و به صحنه نرفته است ،در این رقابت شرکت کنند و در صورتی که آثارشان ازسوی هیأت داوران در لیست 14 نمایشنامه برگزیده جشنواره قرار گیرد، امکان اجرای نمایشنامه خوانی را در روزهای جشنواره در کافه گالری این تماشاخانه خواهند داشت وسه نمایشنامه برتر هم از سوی نشر«افراز» در یک جلد کتاب چاپ خواهد شد.

محمد امیر یار احمدی ، افروز فروزند و بهزاد صدیقی داوران این جشنواره هستند که نتایج بررسی خود را تا 10 بهمن ماه اعلام می‌کنند و آثاربرگزیده از 27بهمن تا چهار اسفند ماه91- در تماشاخانه پارین به صورت نمایشنامه خوانی اجرا می‌شود و در نهایت ، سه اثر برگزیده در پنج اسفند ماه 91، معرفی و در پایان نیز در قالب یک جلد کتاب توسط انتشارات افراز چاپ می‌شود.

مشروح کامل فراخوان نخستین جشنواره سراسری «پارین» ، در سایت‌های اختصاص تئاتر و سایت تماشاخانه «پارین» هم اکنون منتشر شده وعلاقمندان می‌توانند با مراجعه به این مراکزاطلاع رسانی و مطالعه شرایط آن،حداکثر تا پایان وقت اداری پنج بهمن ماه جاری، آثارخود را به دبیرخانه ارسال کنند.

نشانی: خیابان ولی عصر، بعد از پارک وی، خیابان سرلشکر فلاحی(زعفرانیه)، نبش خیابان بغدادی، موزه زمان، تماشاخانه پارین
تلفن:  22182952 – 09353866376
ایمیل: paryngroup@gmail.com
تارنما: www.paryn.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید