حذف آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

http://www.callforpapers.irرییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از حذف آزمون 3000 رشته محل کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ناصر اقبالی با اشاره به حذف آزمون 3000 رشته محل کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام رشته محل‌های بدون آزمون از ساعت 14 امروز از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی AZMOON.ORG آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان تا 30 دی ماه ادامه دارد، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون نسبت به ثبت نام خود برای نیمسال دوم اقدام کنند.

وی افزود: در کل تعداد رشته‌ محل‌های دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 3200 رشته محل است که از این تعداد ازمون 3000 رشته محل حذف شده است و فقط برای 200 رشته محل آزمون برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شرایط ثبت نام داوطلبان در این آزمون گفت: فارغ التحصیلان دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند. همچنین دانشجویان دوره کاردانی که تا 30 بهمن فارغ التحصیل می‌شوند در این دوره امکانپذیر است.

اقبالی با تاکید بر اینکه در ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته هر داوطلب می‌تواند فقط در یک رشته و حداکثر در چهار رشته محل به ترتیب اولویت اقدام کند، خاطر نشان کرد: پذیرش در این دوره بر اساس معدل کتبی فوق دیپلم داوطلبان و با اولویت بومی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید در انتخاب رشته محل بسیار دقت داشته باشند اظهار کرد: شروع به تحصیل کلیه پذیرفته شدگان در این دوره از بهمن ماه خواهد بود.

رییس مرکز آزمون از اعلام نتایج این مرحله تا 15 بهمن ماه خبر داد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید