انتشار فراخوان مقاله برای مجله زیست‌شناسی جانوران آبزی

http://www.callforpapers.irرئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اعلام انتشار فراخوان مقاله برای مجله زیست‌شناسی جانوران آبزی از اخذ مجوز انتشار سه مجله علمی پژوهشی زیست‌شناسی جانوران آبزی، آبزی‌پروری پایدار و International Journal of marine Sciences از وزارتخانه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر امیر صلاطی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به فعالیت سه مجله علمی پژوهشی در این دانشگاه، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 2 مجله علوم و فنون دریایی و Persian Gulf در ISC نمایه شده‌اند و مجله علوم و تکنولوژی خلیج‌فارس هنوز نمایه نشده‌ است.

وی با بیان این‌که اعضای هیات تحریریه مجله Persian Gulf از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، مؤسسه ملی اقیانوس‌شناسی و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های دیگر تشکیل شده‌ است، درباره مراحل اخذ مجوز انتشار یک مجله علمی، توضیح داد: با چاپ 2 شماره متوالی، مجله به مرحله داوری می‌رود و پس از آن مجوز انتشار آن صادر می‌شود.

رئیس اداره چاپ و انتشارات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان این‌که در چاپ مجله Persian Gulf ، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های خارج از کشور مانند دانشگاه Flinders استرالیا هم همکاری دارند، ‌تصریح کرد: نشریات علمی و پژوهشی دانشگاه در تیراژ هزار نسخه و به‌صورت فصلنامه با چهار شماره در سال، منتشر می‌شود؛ همچنین نسخه الکترونیکی مجلات بر روی پایگاه اینترنتی مجلات دانشگاه به نشانی http://jmst.sinaweb.net قرار می‌گیرد.

 

صلاطی اظهار کرد: در حال حاضر تمام اعضای هیأت‌ علمی دانشگاه در هیأت داوران این نشریات همکاری دارند و حدود هشت نفر از اعضای هیأت علمی هم در هیأت تحریریه مجلات فعالیت می‌کنند.

وی افزود: افرادی که مایل به دریافت اشتراک هر یک از مجلات علمی پژوهشی دانشگاه هستند، می‌توانند جهت اطلاع از نحوه اشتراک و هماهنگی ‌لازم با شماره 4234405-0632 (دبیرخانه نشریات علمی دانشگاه) تماس بگیرند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید