دومین همایش سراسری فناوری سیستم های راداری برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irدومین همایش سراسری فناوری سیستم های راداری و کارگاه‌های جانبی از 30 بهمن ماه تا دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دانشگاه جامع امام حسین(ع) در راستای تقویت دانش و پژوهش­‌های راداری و ایجاد نشاط بیشتر علمی «دومین همایش سراسری فناوری سیستم­‌های راداری» را با مشارکت مراکز علمی، تحقیقاتی و فناور و همچنین پژوهشگران و فرهیختگان دانشگاه­‌ها برگزار می کند.

ارتقای سطح اثربخشی تعامل بین فعالان حوزه رادار (صاحب­ نظران، پژوهشگران، فناوران و مدیران)، توسعه مرزهای دانش حوزه رادار و ایجاد نشاط علمی، ارایه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه رادار، هم ­افزایی و هدفمندتر کردن فعالیت­ های دانشی و فناورانه، کمک به رفع چالش­ ها و گلوگاه ­های پیش روی حوزه رادار و توسعه تاکتیک­ ها و تکنیک­ های بومی و ارایه تجربیات از جمله اهداف این همایش است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به نشانی بزرگراه شهید بابایی – دانشگاه جامع امام حسین(ع) – دانشکده و پژوهشکده مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات به شماره تلفکس: 77105126-021 تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی http://radar91.ihu.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید