همایش رونمایی از جایزه مشاوره مدیریت ایران برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irهمایش رونمایی از جایزه مشاوره مدیریت ایران 18 دیماه در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این همایش قرار است با حضور جمعی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی ایران، اعضای هیئت مدیره انجمن ها و تشکل­های حرفه­ای، مشاوران مدیریت و اعضای هیئت علمی دانشگاه­ها، با هدف تبیین اهمیت مشاوره مدیریت در توسعه کشور، ارتقای نقش مشاوره مدیریت در صنعت، ایجاد و ارتقای معیار کیفیت مشاوره مدیریت و انتقال تجربیات موفق و با محورهای رونمایی از جایزه مشاوره مدیریت ایران، معرفی مدل، اهداف، ارکان، حوزه­ها، زمان‌بندی، نحوه ثبت نام و فرایند شرکت در جایزه برگزار شود.

“جایزه مشاوره مدیریت ایران” برای نخستین بار از سوی سازمان مدیریت صنعتی با همکاری انجمن مشاوران مدیریت ایران و شبکه مشاوران مدیریت و مهندسی ایران برگزار شده و معیاری از کیفیت در صنعت مشاوره مدیریت خواهد بود.

طبق اعلام سازمان مدیریت صنعتی، در این جایزه برترین پروژه های مشاوره مدیریت کشور معرفی خواهد شد و فرصتی درخشان در اختیار بهترین مشاوران و کارفرمایان پیشرو در بهره گیری از خدمات مشاوره مدیریت قرار می گیرد تا بتوانند تجربیات موفق خود را به اشتراک گذاشته و گامی هدفمند برای ارتقای جایگاه خود و صنعت مشاوره مدیریت کشور بردارند.

پروژه ها در 15 حوزه کلی شامل سیستم و سازمان، استراتژی و تحول، سیاست گذاری عمومی، مدیریت مالی، مدیریت ریسک و بحران، مدیریت عملیات، مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت برند، بازاریابی و فروش، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه، پایداری و مسئولیت پذیری اجتماعی، مدیریت اطلاعات و دانش، مدیریت فناوری، نوآوری و کارآفرینی، مشاوره فرآیندی و مشاوره میان حوزه ای می‌توانند متقاضی این جایزه باشند.

اطلاعات تکمیلی پیرامون این جایزه از طریق سایت سازمان مدیریت صنعتی و سایت IMCAward.imi.ir در دسترس است.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید