فرصتی مجدد برای ثبت‌نام در آزمون دستیاری پزشکی

امکان ثبت‌نام در چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی برای داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند اقدام کنند از یکم تا سوم بهمن ماه فراهم شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) جبرائیل نسل سراجی با اعلام این خبر گفت: متقاضیان شرکت در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار پزشکی تخصصی که در مهلت‌ مقرر موفق نشده اند ثبت نام کنند می توانند از یکم تا سوم بهمن ماه در این آزمون ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این گروه از متقاضیان با مراجعه به سایت اینترنتی www.sanjeshp.ir و رعایت مندرجات راهنمای ثبت‌نام در آزمون دوره مربوطه می توانند نسبت به انجام مراحل ثبت نام و ارسال مدارک اینترنتی اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان توجه کنند این گروه از افراد مجاز به انجام ویرایش فرم ثبت نام نیستند بنابراین باید دقت لازم در زمینه تکمیل فرم ثبت‌نام را به عمل آورند.

نسل سراجی با اشاره به ثبت‌نام 14 هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی تا پایان مهلت مقرر، تصریح کرد: ثبت نام از داوطلبان آزمون دستیاری (آزمون ورود پزشکان عمومی به دوره‌های پزشکی تخصصی) از 11 آذر آغاز شده و تا 6 دی ادامه داشت.

وی با بیان اینکه چهلمین دوره آزمون دستیاری، پنجم اردیبهشت سال 92 در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت: آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 27 رشته مختلف برگزار می‌شود و طی آن حدود 2200 نفر از پزشکان عمومی قبول شده و وارد دوره‌های تخصصی پزشکی بالینی می شوند.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید