نهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه، با ارائه 496 مقاله برگزار می شود

http://www.callforpapers.irنهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه از سوم تا پنجم بهمن‌ ماه امسال در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این سمینار با هدف ارتقای دانش مهندسی‌ رودخانه و برقراری ارتباط نزدیک بین متخصصان و تبادل نظر و مباحثه در زمینه‌های مختلف علم مهندسی‌ رودخانه، هر دو سال یک‌بار در اهواز برگزار می شود.

سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه در قالب 12 موضوع اصلی و 28 محور فرعی برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع مدیریت یکپارچه منابع آب و دینامیک رودخانه اشاره کرد.

912 مقاله به دبیرخانه سمینار ارسال شده‌ که از این تعداد 56 مقاله از کشورهایی چون هلند، ایتالیا، آلمان، استرالیا، هند و مالزی است.

128 داور قضاوت مقالات دریافتی را برعهده‌ داشته اند. تاکنون در مجموع 496 مقاله پذیرفته شده‌ که 191 مقاله به‌صورت شفاهی و 308 مقاله در قالب پوستر در همایش ارایه می‌شود. همچنین دو کارگاه آموزشی تخصصی و نمایشگاه جانبی با موضوع معرفی آخرین دستاوردهای علمی، مطالعاتی و اجرایی مشاوران، پیمانکاران، تحقیقات سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینه آب، محیط زیست و رودخانه، هم‌زمان با برگزاری این سمینار در اهواز برپا می‌شود.

نهمین سمینار بین المللی مهندسی رودخانه با همکاری دانشگاه شهید چمران، سازمان آب و برق خوزستان و شرکت مهندسی مشاور دز آب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سمینار به نشانی www.9irec.ir مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید