برگزاری هفتمین کنگره‌ ملی مهندسی عمران در دانشگاه سیستان و بلوچستان

http://www.callforpapers.irهفتمین کنگره‌ی ملی مهندسی عمران، 17 و 18 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) هفتمین کنگره ملی مهندسی عمران با مشارکت اعضای هیات‌ علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و صنعتگران و با همکاری شرکت‌کنندگان و مقامات عالی‌رتبه وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فناوری، نیرو و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برگزار می‌شود.

یکی از اهداف اصلی این کنگره که با محور «تأمین منابع پایدار آب در استان سیستان و بلوچستان» برگزار می‌شود، فراهم‌ آوردن امکانی برای شرکت‌کنندگان است تا بتوانند دستاوردها و خدمات و آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حوزه تخصصی خود را به مخاطبان حاضر در این کنگره ارائه دهند.

«آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی سازه‌ها»، «روش‌های عددی در مهندسی عمران»، «فناوری‌های نوین در مهندسی عمران»، «مدیریت ساخت»، «مهندسی ژئوتکنیک»، «مهندسی زلزله و دینامیک سازه‌ها»، «مهندسی سازه‌های هیدرولیکی و دریایی»، «مهندسی و مدیریت منابع آب»، «نقشه‌برداری، ژئودزی و ژئوماتیک»، «معماری و شهرسازی»، «آموزش مهندسی عمران»، «سازه‌های بتنی و فولادی»، «مدیریت بحران و پدافند غیرعامل»، «مهندسی ارزش»، «مهندسی راه، حمل و نقل و ترافیک»، «مهندسی سازه و مکانیک جامدات»، «مهندسی محیط زیست»، «مواد، مصالح و تکنولوژی بتن» و «اخلاق در مهندسی عمران» از جمله محورهای این کنفرانس ملی هستند.

براساس اعلام دبیرخانه کنگره، به تمام شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر حضور در کنگره اعطا می‌شود، تمامی مهندسان شرکت‌کننده در کنگره از امتیاز ارتقاء بهره‌مند می‌شوند، تسهیلات و تمهیداتی برای مقالات برتر کنگره به‌منظور چاپ در مجلات علمی‌ – پژوهشی اندیشیده شده است، محورهای تخصصی کنگره، به‌ صورت اساسی اصلاح و بازنگری شده و با دغدغه‌های فعلی کشور تناسب یافته است.

 برنامه‌های جانبی کنگره شامل «نمایشگاه مقالات پوستری»، «کارگاه‌های آموزشی – تخصصی»، «نمایشگاه جانبی برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات»،‌«نمایشگاه کتاب» و «انتخاب برترین‌های کنگره: بهترین مقاله، بهترین شرکت‌کننده، بهترین نشست تخصصی، بهترین غرفه و…» است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.7ncce.ir/ مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۲۴۲۸۹۳۰ – ۰۵۴۱ تماس بگیرند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید