سمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان

http://www.callforpapers.irسمینار تخصصی روانشناسی و مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان ، 26 بهمن ماه 1391 توسط آکادمی ITCC در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) از جمله سرفصل هایی که در این سمینار مطرح می شود عبارتند از :

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان و چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی و عصبانی
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
مدیریت مهارت های کلامی و غیر کلامی(زبان بدن) در ارتباط با مشتریان
تیپ های شخصیتی نه گانه انسانها و نحوه برقراری ارتباط با هر یک از تیپ های شخصیتی
مهارت های ارتباط و اداره جلسات و مذاکرات تلفنی در فروش خدمات و محصول
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به وب سایت آکادمی ITCC مراجعه نمایند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید