برگزاری چهارمین المپیاد علوم پزشکی کشور در دهه فجر

http://www.callforpapers.irمعاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری المپیاد علوم پزشکی کشور در دهه فجر خبر داد و گفت: این المپیاد در فاصله بین دو ترم تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمد علی محققی با اعلام این خبر افزود: چهارمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور قرار بود به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شود که درست یک هفته قبل از برگزاری، حادثه تلخ زلزله استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد.

وی افزود: برای همدردی با عزیزان زلزله زده و همین طور ایجاد فرصت مناسب برای دانشگاه علوم پزشکی که تمام عیار در خدمت زلزله زدگان باشند مسئولان علمی و اجرایی تصمیم گرفتند که این المپیاد را در آن تاریخ برگزار نکنند.

دکتر محققی اضافه کرد: با تأمین شرایط، کنترل حادثه و اقداماتی که صورت گرفت و همین طور با در نظر گرفتن زمان مناسب که اختلالی در روند تحصیلات دانشجویان ایحاد نشود، این المپیاد در فاصله بین دو ترم تحصیلی یعنی دهه دوم بهمن ماه مقارن با دهه مبارک فجر در محل دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد فرصتی برای دانشجویان شرکت کننده در این المپیاد علمی فراهم شود تا با مناطق زلزله زده و همین طور تلاش هایی که دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای کنترل این حادثه انجام داده بیشتر آشنا شوند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید