جزییات آزمون مهندسی فناوری وکارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی

http://www.callforpapers.irمشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای دوره‌های پودمانی نظام آموزش مهارتی 91 دانشگاه علمی کاربردی در روز جمعه 8 دی ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی  کشور (callforpapers.ir) حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری آزمون مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای دوره‌های پودمانی نظام آموزش مهارتی 91 دانشگاه علمی کاربردی در روز جمعه با رقابت 74 هزار و 537 داوطلب، گفت: از این تعداد 41 هزار و 972 داوطلب مرد و 32 هزار و 565 داوطلب زن شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان به تفکیک گروه‌های آزمایشی مختلف، گفت: در گروه آزمایشی صنعت 27 هزار و 171 داوطلب، کشاورزی 599 داوطلب، مدیریت و خدمات اجتماعی 30 هزار و 354 داوطلب و فرهنگ و هنر 16 هزار و 413 داوطلب شرکت کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه (پنجم دی ماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان باید با مراجعه به این سایت، با وارد کردن اطلاعات مندرج در کارت اعتباری و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری، نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

توکلی با بیان اینکه داوطلبان باید در زمان حضور در حوزه برگزاری آزمون، علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند، اظهار کرد: داوطلبان باید مداد، پاک‌کن و سنجاق را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی چون پیجر، جزوه، کیف، موبایل و … خودداری کنند.

وی با بیان اینکه درب حوزه‌های آزمون راس ساعت 8 صبح بسته می‌شود، اظهار کرد: فرآیند برگزاری آزمون راس ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید