اولین همایش منطقه‌ای نظام پیشنهادهای دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد

http://www.callforpapers.irاولین همایش منطقه‌ای و چهارمین همایش دانشگاهی نظام پیشنهادهای دانشگاه فردوسی مشهد با حضور اعضاء هیات‌علمی و کارشناسان دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین مدیران، معاونین و کارشناسان دانشگاه‌های شمال شرق کشور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این همایش دکتر خادمی رییس کمیته عالی نظام پیشنهادهای دانشگاه و معاون طرح و برنامه دانشگاه فردوسی مشهد گزارشی از عملکرد این کمیته را در سال 1390 ارایه و ضمن تشکر از مشارکت فعال همکاران دانشگاهی، نقش نظام پیشنهادها در ایجاد تحول و شکوفایی سازمانی را مفید و مؤثر دانسته و بر حضور پررنگ‌تر آنان در پیشبرد اهداف مقدس نظام پیشنهادها، تاکید کرد.

در ادامه برگزاری مراسم، دکتر مرتضوی عضو هیات علمی گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه به مباحث مدیریت مشارکتی و رابطه آن با نظام پیشنهادها پرداخت، سپس دکتر فتح الهی راد طراح و مجری نظام‌های نوین مدیریتی/ مشارکتی در خصوص فرایند و اهداف نظام پیشنهادها، نقش مدیران در نظام پیشنهادها و تکنیک‌ها و فنون خلاقیت توضیحاتی ارائه کرد.

گفتنی است، در بخش پایانی همایش نیز از اعضای کمیته تخصصی برتر سال 1390 و پیشنهاددهندگان برتر سال‌های 1389 و 1390 تقدیر شد.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید