وجود بیش از 60طرح تحقیقاتی دانشجویی مصوب در خراسان جنوبی

http://www.callforpapers.irمعاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از وجود بیش از 60طرح تحقیقاتی دانشجویی مصوب شده در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) اصغر زربان گفت: تاکنون فعالیت‌های بسیاری در زمینه تحقیقات این دانشگاه انجام شده که کسب موافقت اصولی تاسیس مراکز تحقیقات آترواسکلروز و عروق کرونر مرکز تحقیقات هپاتیت به صورت مصوب از شورای دانشگاه، از جمله آن‌ها به شمار می‌رود.

وی افزود: کسب مجوز تاسیس اولین شرکت دانش بنیان اعضای هیئت علمی دانشگاه از هیئت امنا، ارسال فعالیت‌های پژوهشی ارزیابی شده برای تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه، انجام ارزشیابی سالیانه دانشگاه به صورت آنلاین براساس دستورالعمل معاونت تحقیقات وزارتخانه با استفاده از پورتال اطلاعات پژوهشی کشور از جمله فعالیتهای انجام شده در این مرکز به شمار می‌آیند.

رییس تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: برگزاری هشت کارگاه آموزشی در راستای توانمندسازی پژوهشگران، ارائه خدمات کتابخانه، سمعی و بصری به محققان و پژوهشگران، تشکیل واحدهای توسعه تحقیقات بالینی در بیمارستان‌های آموزشی از جمله فعایت‌های انجام شده این مرکز است.

زربان افزود: مصوب کردن حداقل پنج مرکز تحقیقاتی، ایجاد یک مرکز رشد دانشگاهی، ارتقای رتبه پژوهشی دانشگاه بین دانشگاه‌های هم‌سطح از جمله برنامه‌های در دست اجرا در سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 64 طرح دانشجویی و 38 طرح کارمندی از جمله طرح‌های مصوب شده عرصه پژوهش به‌شمار می‌روند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید