نوزدهمین کنفرانس «اپتیک و فوتونیک ایران» در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irنوزدهمین کنفرانس «اپتیک و فوتونیک ایران» و پنجمین کنفرانس «مهندسی فوتونیک ایران»، سوم تا پنجم بهمن ماه امسال در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مجید رشیدی، دبیر اجرایی نوزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک و پنجمین کنفرانس مهندسی فوتونیک در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس‌ها با همکاری انجمن اپتیک و فوتونیک ایران، گروه فیزیک و دانشکده مهندسی برق و الکترونیک دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شوند.

عضو هیأت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آشنایی متخصصان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی و صنعتی کشور با فعالیت یکدیگر، مبادله اطلاعات و ایجاد ارتباط بین صنعتگران و پژوهشگران، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در زمینه‌های گوناگون اپتیک و فوتونیک در کشور و برگزاری میزگردهای تخصصی از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس‌ها هستند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه کنفرانس به نشانی‌های http://www.icop.ir و http://seminars.usb.ac.ir/icop مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید