تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ی شهدای جهاد علمی

مهلت ارسال آثار درسه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه جشنواره شهدای جهاد علمی تا 15 دی ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) یزدان عشیری دبیر این رویداد سینمایی با اعلام این خبرافزود: با توجه به تغییر زمان برگزاری کنگره ملی شهدای جهاد علمی، زمان برگزاری نخستین جشنواره فیلم شهدای جهاد علمی هم تغییر کرد و کلیه علاقمندان و متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند آثارشان را تا 15 دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

به گفته وی، تاکنون استقبال خوبی از این جشنواره صورت گرفته و شرکت هنرمندان در بخش فیلم غیرمنتظره بوده است .

دبیر نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهدای جهاد علمی با اعلام این خبر که تاکنون حدود 300 اثر در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس شرکت کرده‌اند از برپایی سلسله نشست‌های تخصصی با محوریت سینما و شهدای جهاد علمی در آستانه و همزمان با برگزاری جشنواره خبر داد و اضافه کرد: این نشست‌های تخصصی با مدیریت عباس کریمی از نویسندگان و منتقدان سینمایی صورت می‌گیرد و هماهنگ شده است تا از وجود صاحب نظران و هنرمندان و منتقدان موثر در این بخش استفاده شود.

عشیری همچنین، با اشاره به جشنواره فیلمنامه نویسی دانش آموزی شهدای جهاد علمی یادآور شد: جشنواره فیلمنامه‌نویسی دانش آموزی شهدای جهاد علمی از دیگر برنامه‌های جشنواره است که به منظور ارتباط تنگاتنگ با جامعه دانش آموزی کشور و معرفی اسطوره های علمی و فرصت سازی برای شناخت بیشتر نخبگان علمی و شناسایی استعدادهای جوان نویسنده در این زمینه طراحی شده است.

نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهدای جهاد علمی هفته اول اسفندماه در تهران و همزمان در دانشگاه های کشور برگزار می‌شود و نتایج آن هفتم اسفند در کنکره ملی شهدای جهاد علمی اهدا می‌شود.

 

بخش ویژه این جشنواره با موضوع: ابعاد مختلف شخصیتی شهدای شاخص جهاد علمی: مجید شهریاری، مسعود علیمحمدی، حسن طهرانی مقدم، مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد و شهدای جهاد علمی و علم جهادی می‌باشد.

جوایز جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس به هشت مقام برتربه شرح ذیل اهدا می‌شود:

-نفر اول: لوح سپاس، تندیس جشنواره و هزینه سفر عمره به اتفاق همسر

-نفر دوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و هزینه سفر عمره

-نفر سوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و هزینه سفر عتبات عالیات به اتفاق همسر

– نفر چهارم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه خانواده

-نفر پنجم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و هزینه سفر به مشهد مقدس به اتفاق همسر

– نفر ششم، هفتم و هشتم:لوح سپاس، تندیس جشنواره و هزینه سفر به مشهد مقدس

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید