انتشار 4 مجله علمی پژوهشی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

http://www.callforpapers.irاهم فعالیت‌های حوزه دبیرخانه نشریات سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در قالب انتشار مجلات علمی پژوهشی اعلام شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر مجید جوانمرد، دبیر مجلات علمی – پژوهشی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از انتشار چهار مجله علمی پژوهشی در حوزه‌های برق و فناوری اطلاعات، فناوری‌های شیمیایی و زیست فناوری خبر داد.

دکتر جوانمرد، انتشار مجلات علمی پژوهشی مشترک با دانشگاه سیستان و بلوچستان با نام‌‏های «Interenational Tele- Communication & Information Technology» و «Transport phenomena in Nano-micro scale» به زبان انگلیسی در حوزه‌های برق و فناوری اطلاعات و فناوری‏‌های شیمیایی و زیست شناسی میکروارگانیسم‌ها مشترک با دانشگاه اصفهان را از جمله فعالیت‌های این حوزه در راستای اهداف و برنامه‌های راهبردی سازمان معرفی کرد.

وی در ادامه از تعیین اعضای هیات تحریریه و آغاز انتشار مجله «علوم و فناوری‏‌های نوین غذایی» از پژوهشکده فناوری‏‌های شیمیایی خبر داد و افزود: از دیگر فعالیت‌های دبیرخانه مجلات سازمان، کسب مجوز اولیه برای انتشار مجله «علوم و فناوری هیدرو‍ژن و پیل سوختی» در حوزه فناوری‏‌های شیمیایی و بررسی انتشار مجله انگلیسی بین‏‌المللی و مشترک با سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی با عنوان «Hi-Tech Agricultural Research Journal » از سوی پژوهشکده کشاورزی است.

دبیر مجلات علمی پژوهشی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران انجام مراحل دریافت مجوز سه عنوان مجله علمی پژوهشی دیگر در حوزه‌های محیط زیست، بیوتکنولوژی و مکانیک و بیوتکنولو‍ژی را از فعالیت‌های در دست اقدام این دبیرخانه برشمرد.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید