انتشار یکصد مقاله محققان دانشگاه آزاد یزد در مجلات داخلی و خارجی

http://www.callforpapers.irدانشگاه آزاد اسلامی یزد در 8 ماهه نخست سال جاری بیش از 100 مقاله در معتبرترین مجلات داخلی و خارجی به ثبت رسانده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمد حسین مسلمین رییس دانشگاه آزاد یزد گفت: 104 عنوان مقاله علمی از ابتدای سال 91 تا کنون توسط اعضای هیات علمی و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان واحد یزد تولید و در مجلات معتبر داخلی و خارجی منتشر شده است.

وی افزود: گروه شیمی، پلیمر و نساجی و مکانیک بیشترین چاپ مقالات را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد داشته اند.

مسلمین در ادامه به طرح های پژوهشی واحد یزد اشاره کرد و گفت: در سال 91 این واحد دانشگاهی در کسب طرح های پژوهشی درون دانشگاهی و برون دانشگاهی اقدامات موثری انجام داده است که در این رابطه 14 طرح درون دانشگاهی خاتمه یافته، 11 طرح برون دانشگاهی در حال اجرا و 8 طرح درون دانشگاهی در حال داوری از مهمترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی یزد در طرح‌های پژوهشی است.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته، 19 طرح درون دانشگاهی خاتمه یافته ، 25 طرح تائید شده و 10 طرح درون دانشگاهی در حال داوری و یک طرح برون دانشگاهی و همچنین برگزاری همایش تعالی فرهنگی از دیدگاه قرآن و عترت ، سخنرانی های علمی و … از عملکرد این حوزه بوده است.

وی یکی از سیاست ها و برنامه های حوزه پژوهش و فناوری واحد یزد در سال جاری را توجه ویژه به برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی در راستای ارتقاء کمی و کیفی پروژه های تحقیقاتی و پژوهش های محوری و تجاری سازی تحقیقات علمی برشمرد.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید