آخرین مهلت ارسال مقاله به یازدهمین کنفرانس «سیستم‌های هوشمند ایران»

http://www.callforpapers.irیازدهمین کنفرانس «سیستم‌های هوشمند ایران»، نهم و دهم اسفند ماه امسال به همت کمیته دائمی کنفرانس انجمن سیستم‌های هوشمند ایران در دانشگاه خوارزمی (پردیس تهران) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کنفرانس با اهداف گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و کارشناسان فعال در حوزه سیستم‌های هوشمند برای تبادل دیدگاه‌ها، اطلاعات و آشنایی با آخرین یافته‌ها و دستاوردهای پژوهشی و کاربردی، معرفی اهمیت و کارایی سیستم‌های هوشمند در ایران و جهان، شناسایی چالش‌های موجود در صنایع کشور و ارائه راه‌حل‌هایی برای آن و ایجاد فرصت‌های تعامل بین دانشگاه و صنعت و سرمایه‌گذاری صاحبان سرمایه برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته علمی کنفرانس، تمام استادان، دانشجویان، پژوهشگران، کارشناسان و صاحب‌نظران فعال در رشته‌های مختلف مهندسی می‌توانند مقالات خود را که دربرگیرنده‌ آخرین یافته‌های علمی در زمینه‌های مرتبط با کنفرانس است، از طریق سامانه‌ اینترنتی ارسال مقالات واقع در وب‌گاه http://www.icis2013.ir/ به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

همچنین، 30 آذر آخرین مهلت ارسال مقالات کامل، 25 دی زمان اعلام نتایج پذیرش مقالات و 10 بهمن ماه آخرین مهلت ارسال مقالات نهایی است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید