نخستین کنفرانس بین المللی سلامت الکترونیک در تهران برگزار می شود

رییس سازمان نظام پزشکی گفت:نخستین کنفرانس بین المللی سلامت الکترونیک پنج شنبه این هفته در تهران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ˈشهاب الدین صدرˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نخستین کنفرانس بین المللی سلامت الکترونیک با مشارکت سازمان نظام پزشکی و در15 محور به مدت دو روز در هتل المپیک پایتخت برگزار می شود.

وی، بررسی نقش سلامت الکترونیک به عنوان راه حلی برای مواجهه با چالشهای بهداشت و سلامت جهانی و ایجاد شبکه ارتباطی با طیف های گسترده ای از محققان دانشگاهی در دنیای سلامت و فناوری اطلاعات را از مهمترین اهداف برگزاری کنفرانس سلامت الکترونیک بیان کرد.

صدر با اشاره به دریافت 240 مقاله علمی در این همایش گفت: شرکت کنندگان تا 10 آبان ماه امسال برای ارسال مقالات علمی خود فرصت داشتند.

وی با بیان اینکه مقالات علمی پذیرفته شده در این همایش،20 آبان ماه اعلام شد،‌ ادامه داد: مقالات ارسال شده نباید در هیچ مجله یا انتشارات دیگری به چاپ رسیده باشند.

وی با اشاره به حضور چهار سخنران بین المللی در نخستین کنفرانس سلامت الکترونیک افزود: این سخنرانان از کشورهای مالزی،هند و کانادا هستند.

به گفته صدر، در این کنفرانس، آخرین فناوری ها،‌ابزارها، برنامه های کاربردی و بهترین تجربیات اجرایی در حوزه سلامت ارایه می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید