ثبت نام رایگان برگزیدگان خوارزمی و رازی در جشنواره شیخ بهایی

رئیس نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی از برگزاری این دوره از جشنواره در اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: ثبت‌نام نفرات برگزیده جشنواره‌های جوان و بین المللی خوارزمی و رازی در صورت ارائه طرح جدید رایگان است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمود شیخ زین الدین در گفتگو با مهر ، ضمن بیان اینکه این جشنواره در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود، افزود: طراحان کسب وکار، فن‌آفرینان و سرمایه‌گذاران از بخشهای مسابقه ای و برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی، بورس فناوری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و برگزاری سمینارهای آمورشی از جمله بخشهای غیر مسابقه‌ای این جشنواره است.

رئیس نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، فن آفرینی را از مهمترین بخش‌های مسابقه ای جشنواره شیخ بهایی دانست و اظهار داشت: بخش فن‌آفرینان با هدف شناسایی و معرفی فن آفرینان برتر ملی برگزار می‌شود و برترین های این بخش از سوی بنیاد ملی نخبگان تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به شرایط حضور شرکت‌های دانش‌ بنیان در این جشنواره، خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی می‌توانند در این بخش از جشنواره حضور یابند که سه شرط اصلی تولید محصول، تجاری سازی (عرصه بازار) و دارا بودن سهام بخش خصوصی حداقل به میزان 51 درصد را داشته باشند.

شیخ زین الدین اضافه کرد: به منظور برقراری شرایط داوری عادلانه، داوری در سه بخش شرکت های نوپا، در حال رشد و رشد یافته به صورت مجزا انجام می‌شود که تشخیص این دسته‌بندی بر عهده اعضای کارگروه فن آفرینان است.

وی یادآور شد: ثبت نام نفرات برگزیده جشنواره های جوان و بین المللی خوارزمی و رازی در صورت ارائه طرح تحقیقاتی جدید رایگان است.
شیخ زین الدین ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در بخشهای مختلف این جشنواره تا فروردین ماه سال آینده فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ارسال طرحهای خود اقدام کنند.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید