شرایط حضور در بخش فن‌آفرینان نهمین جشنواره ملی شیخ بهایی

رییس نهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: شرکت هایی می توانند در بخش فن‌آفرینان این جشنواره حضور پیدا کنند که سه شرط اصلی تولید محصول، تجاری سازی (عرصه بازار) و سهام بخش خصوصی حداقل به میزان 51 درصد را داشته باشند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر محمود شیخ زین الدین در خصوص تعریف فن آفرین اظهار کرد: فن آفرین به شخصی گفته می شود که ایده و فکر جدید مبتنی بر فناوری را از طریق ایجاد یک کسب و کار و یا فروش فناوری توام با مخاطره (مادی یا معنوی) به صورت محصول یا خدمت جدید به بازار ارائه می‌کند.

وی با بیان این که این بخش از مهمترین بخش های مسابقه ای جشنواره شیخ بهایی است، افزود: بخش فن آفرینان با هدف شناسایی و معرفی فن آفرینان برتر ملی برگزار می شود.

رییس نهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی ادامه داد: برگزیدگان این بخش به عنوان فن آفرین نخبه مورد تشویق بنیاد ملی نخبگان نیز قرار می گیرند.

رییس نهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: شرکت‌هایی می توانند در این بخش از جشنواره حضور پیدا کنند که سه شرط اصلی تولید محصول، تجاری سازی (عرصه بازار) و سهام بخش خصوصی حداقل به میزان 51 درصد را داشته باشند.

شیخ زین الدین اضافه کرد: به منظور برقراری شرایط داوری عادلانه، داوری در سه بخش شرکت های نوپا، در حال رشد و رشد یافته به صورت مجزا انجام می شود که تشخیص این دسته بندی بر عهده اعضای کارگروه فن آفرینان است.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس www.shtf.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید