اولین کنفرانس ملی «کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع نفت و پتروشیمی»

http://www.callforpapers.irاولین کنفرانس ملی «کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع نفت و پتروشیمی» هشتم آذرماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کنفرانس ملی با هدف ایجاد بستری مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات بین استادان، دانشجویان و کارشناسان، شناخت نیازهای صنعت و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در زمینه فناوری نانو برگزار می‌شود.

تکنولوژی نفت و سوخت از جمله حوزه‌های تحت پوشش این کنفرانس ملی محسوب می‌شود.

محورهای این همایش علمی شامل نانومواد، نانوساختارها، نانوذرات، نانوپوشش‌ها، نانوکامپوزیت‌ها، نانوکاتالیست‌ها، نانوالیاف و نانوسیم‌ها، کاربردهای نانو در حوزه انرژی و صنایع نفت و گاز و پلیمر، نانومواد و نانوساختارها، کاربرد نانو در محیط زیست و آلاینده‌ها و نانولوله‌های کربنی است.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس، کارگاه «رسوب زدایی و جلوگیری از تشکیل رسوب در مبدل حرارتی»، «کاربرد CFD در محیط زیست» و کارگاه عملی «ساخت غشاهای پلیمری نانوفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون جهت تصفیه آب» از جمله کارگاه‌های ارائه شده در این کنفرانس ملی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.mubnano.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 06522338571 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید