ماهنامه پیوست در تلکام سيزدهم به خانواده رسانه‌هاي فاوا پیوست

http://www.callforpapers.irماهنامه پیوست با انتشار دو پیش شماره اختصاصی به مناسبت سیزدهمین نمایشگاه تلکام اولین تجربه حضورخود در حوزه نشریات فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) ماهنامه پیوست به سردبیری آرش برهمند به‌عنوان اولين محصول رسانه‌اي موسسه «پرسش» به مديريت‌عاملي مجتبي محمودي، سردبير پيشين هفته‌نامه عصر ارتباط تهیه و عرضه شده است و ریاست هیات‌مدیره این موسسه را هم محمدباقر اثنی‌عشری، فعال شناخته شده صنفی، برعهده دارد. محمودي، اثني عشري و برهمند در کنار مهرک محمودی اعضاي هيات‌مديره موسسه پويندگان راز ستاره شمال موسوم به پرسش هستند. این دو پیش شماره تحت نام و نشان پیوست با انتشار گفت‌وگوهای اختصاصی با مدیران ارشد مخابرات کشور و گزارش‌هايی تحليلي تلاش کرده است در اولین حضور چاپی‌اش به بررسی زواياي صنعت مخابرات ایران به دستاويز برگزاری نماشگاه تلکام 2012 بپردازد که حکایت از رویکرد اختصاصی نویسندگان خود به مدیریت کلان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بررسی گرایش‌هاي جهانی و منطقه‌ای در این زمینه دارد.
در پیش شماره نخست پیوست مجموعه‌اي تحت عنوان «پرونده اعداد» منتشر شده است که با بررسی آمار و ارقام متناقض بخش مخابرات کشور کوشيده تصویری شفاف‌تر در این زمینه به مخاطب خود ارائه دهد و مجموعه گزارش‌هاي پیش‌شماره دوم نيز تحت عنوان «پرونده چینی‌ها» به موضوع حضور افزون شده تجهیزات چینی و شرکت‌هایي چون هواوي در مخابرات کشور پرداخته که تعبير به گرايش‌هاي سياسي و اقتصادي اين جريان شده است. اولین پیش شماره پیوست همزمان با افتتاح رسمی نمایشگاه تلکام سيزدهم توسط وزیر ارتباطات و وزرای کشورهای عضو اجلاس اکو در روز سه‌شنبه 23 آبان و پیش شماره دوم نیز 25 آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه تهران توزیع شد.
ماهنامه پیوست پس از انتشار سومین پیش شماره خود به مناسبت نمایشگاه الکامپ اولین شماره خود را زمستان 91 به روی پیشخوان مطبوعاتي کشور خواهد فرستاد. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل دو پیش شماره پیوست به این آدرس www.peivast.com مراجعه کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید