نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران برگزار می‌شود

نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران از 15 تا 17 آذر ماه با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن دندانپزشکی ایران و مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در پزشکی به مدت 3 روز در سالن شهید هدایت دانشکده دندانپزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) برنامه‌های علمی این کنگره با رویکرد ارائه مطالب کاربردی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی به صورت پانل‌های سخنرانی و پرسش و پاسخ در رشته‌های مختلف دندانپزشکی، کارگاه‌های عملی و آموزش دور میز، تله ویدئو کنفرانس و ارائه پوستر برگزار می‌شود.

پانل باندینگ، پانل بیومتریال‌ها و ایمپلنت، پانل سرامیک‌ها، پانل کامپوزیت‌ها و پانل لیزر از موضوعات این کنگره است. از دیگر موضوعات نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران می‌توان به پانل‌ سلول‌های بنیادین و مهندسی بافت، پانل تجهیزات دندانپزشکی، پانل زیبایی و رنگ و نیز پانل لیزر اشاره کرد.

براساس این گزارش، در این کنگره 8 کارگاه با موضوعات رویکردهای نوین در دندانپزشکی زیبایی، ایمپلنت و مواد پیوندی، مهندسی بافت و بیومتریال، مواد دندانی دانش بازار و انتخاب، سرامیک‌های نوین و کاربردهای بالینی، نانوتکنولوژی و نانو مواد، انتخاب و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی و کارگاه آموزشی دستیاران دندانپزشکی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب مطالب علمی بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت کنگره به نشانی www.idmcongress2012.com مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید