جشنواره تحقیقاتی دانشجویان علوم‌پزشکی شرق کشور برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.irمعاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری جشنواره تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شرق کشور در بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر علیرضا گلشن افزود: این جشنواره از 24آبان ماه سال جاری به مدت به دو روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 680 مقاله به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، ادامه داد: از این تعداد 340 مقاله پذیرفته شده است که 310 مقاله در قالب پوستر و 30 مقاله نیز به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد.

گلشن اظهار کرد: مقالات پذیرفته شده در قالب چهار پنل علوم پایه، بالینی، دندان پزشکی، داروسازی و پژوهش در آموزش بهداشت و پرستاری، مامایی، پیراپزشکی و گیاهان دارویی، بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و تحقیقات کاربردی نظام سلامت ارائه خواهد شد.

وی توضیح داد: در این جشنواره علاوه بر ارائه مقالات، کارگاه‌های تشریح عملی حیوان، آشنایی با عوارض انواع مواد مخدر، پزشکی مبتنی بر شواهد، کارگاه سیستماتیک ریویو و خلاقیت تیمی نیز برگزار خواهد شد.

این مقام مسوول بیان کرد: ایجاد بستر مناسب جهت رشد و شکوفایی علمی و پژوهشی دانشجویان، نهادینه کردن فعالیت‌های پژوهشی علوم پزشکی، توانمندسازی دانشجویان در پژوهش و ترویج و ارتقای مهارت و فرهنگ پژوهش از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید