اولین همایش سراسری سمن‌ها و گروههای جهادی برگزار می‌شود

اولین همایش سراسری سمن‌ها و گروههای جهادی 25 و 26 آبان ماه در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این گردهمایی به دنبال گسترش فعالیتهای جاری توسط سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های خودجوش درعرصه سازندگی، نهادینه شدن طرح شبکه ارتباطی جهادی در کشور و به منظور ساماندهی، سازماندهی و ارتباط و تبادل تجربیات گروه‌ها با یکدیگر برگزار می‌شود.

این همایش که بیش از70 گروه جهادی از سراسر کشور درآن حضورخواهند داشت، توسط وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام با همکاری بنیاد طلایه داران جهاد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، از محورهای اصلی این همایش دو روزه می توان به بومی سازی حرکت‌های جهادی، بررسی سبک زندگی جهادی و نهادینه شدن طرح شبکه ارتباطی جهادی در کشور، برقراری ارتباط بیش از پیش با گروه‌ها و سمن‌های جهادی و ارتقای کمی و کیفی حرکت‌های جهادی از نظر گستردگی و محتوایی اشاره کرد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی توانمندسازی، جهاد فرهنگی، اشتغالزایی و علمی، نمایشگاه تخصصی آثار فرهنگی، هنری و اشتغالزایی گروه‌های جهادی و برگزاری جلساتی با حضور مسئولین و آشنایی با تجارب گروه‌ها ازجمله مهمترین برنامه‌های این همایش دو روزه کشوری است.

 سمن‌ها و گروه‌های جهادی جوان منتخب سراسر کشور در حوزه فعالیت‌های جهادی از دعوت شدگان این گردهمایی هستند و اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در روزهای 25 و 26 آبان ماه میزبان این گردهمایی خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید