مسابقه ملی

ششمین دوره مسابقه ملی ار‌ائه پژوهش در سه دقیقه

در آذرماه سال ۱۳۹۳ به مناسبت هفته پژوهش برای نخستین بار در کشور مسابقه ای با عنوان «ارائه پژوهش در سه دقیقه» در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، توسط انجمن علمی مهندسی مکانیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، یکی از الزامات پژوهش خوب علاوه بر موضوع و محتوا، ارائه مناسب آن است. از این رو با در نظر گرفتن این عامل و با هدف به چالش کشیدن قدرت بیان و توانایی ارائه دانشجویان، انجمن علمی مکانیک درصدد برگزاری این مسابقه برآمد.

ملاک­ها و معیار­های داوری و انتخاب برگزیدگان

در این مسابقه هر شرکت کننده پژوهش خود را ظرف مدت سه دقیقه به وسیله یک اسلاید استاتیک برای هیئت داوران – اساتید برجسته مهندسی مکانیک – و نیز مخاطبان حاضر در سالن ارائه می دهد. معیارهای داوری عبارتند از مهارت و تسلط در ارائه پژوهش، قابل فهم بودن آن برای مخاطبان حاضر، خلاقیت در ارائه مطلب، کیفیت اسلاید و نیز سطح علمی پژوهش.

مراحل، جدول­ زمانی و تاریخ­ های مهم مسابقه

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸

اعلام اسامی برگزیدگان مرحله مقدماتی مسابقه: ۲۵ آذر ۱۳۹۸

تاریخ برگزاری مسابقه: ۲۵ آذر ۱۳۹۸

برگزیدگان و جوایز

نفر اول: یک میلیون تومان

نفر دوم: هفتصد هزار تومان

نفر سوم: پانصد هزار تومان

برگزیده ی دانشجویی: سیصد هزار تومان

(توضیحات: به تمامی شرکت­ کنندگان مسابقه گواهی معتبر شرکت در مسابقه و به ۲ پژوهش برتر گواهی پژوهش برگزیده از طرف دبیر کمیته داوران مسابقه اعطا خواهد شد.)

چگونگی برگزاری مسابقه

این مسابقه از دو مرحله تشکیل شده است؛ در مرحله اول سطح علمی تمام پژوهش­ های ارسال شده از طریق چکیده­ های ارسالی شرکت کنندگان توسط داوران بررسی می­ گردد، سپس شرکت کنندگان می بایست در مرحله دوم اسلاید مربوط به ارائه را ارسال نموده و همچنین با استفاده از یکی از دو روش پیشنهاد شده، انجام پژوهش توسط خود را اثبات نمایند. پژوهش ­های برگزیده در روز مسابقه توسط شرکت ­کنندگان در مقابل داوران و مخاطبان حاضر در سالن ارائه می­گردد و جوایز مسابقه به سه ارائه دهنده برتر و همچنین برگزیده ی دانشجویی، اعطا خواهد شد.

راهنمای ثبت ­نام و قوانین مسابقه

تمامی دانشجویان و فارغ ­التحصیلان رشته مهندسی مکانیک و رشته های مرتبط می­ توانند در این مسابقه شرکت نمایند. برای ثبت­ نام کافی­ است پس از مطالعه دقیق آیین ­نامه و راهنمای ثبت نام، وارد لینک ثبت­ نام شده و مراحل ثبت ­نام طبق توضیحات انجام شود. علاقمندان می توانند آیین نامه کامل مسابقه را از لینک زیر دریافت نمایند.

دانلود ایین نامه

دانلود نامه تاییده استاده راهنما

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر یا بروز هرگونه مشکل در ثبت ­نام می ­توانید همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره­ های زیر در تماس باشید.

شماره تماس : ۰۲۱۸۴۰۶۳۲۶۱ انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک_ ۰۹۱۲۵۸۶۹۵۸۹ آقای سجادیان

پست الکترونیک: anjomanelmi.mech.eng.kntoosi@gmail.com

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید