فراخوان مقاله

اولین کنفرانس ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

اولین کنفرانس ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با رویکرد مقاوم‌سازی(تاب‌آوری/ایمنی) بیمارستانی، در تاریخ ۱۵ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ توسط شرکت کیمیا خرد پارس و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهر تهران – در محل دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، ایران کشوری است که بطور مداوم در معرض انواع مخاطرات طبیعی و انسان ساخت قرار دارد که همواره پیامدهای سوء جانی، اقتصادی و عملکردی را برای جامعه و نظام سلامت به دنبال داشته است. به این دلیل ضرورت دارد تا نظام سلامت برای پاسخ به این حوادث کاملاً آماده باشد و به آنها پاسخ بموقع و موثر بدهد.

نیاز به آموزش مداوم و آمادگی مقابله با رخدادهای طبیعی و انسان‌ساخت در حدود ۷۵ هزار واحد بهداشتی و درمانی و ذینفعان آن اعم از جامعه پزشکی، پرستاری، خدماتی و مراجعه‌کنندگان به آنها امری اجتناب ناپذیر در تاب‌آوری نظام سلامت کشور قلمداد می‌گردد.

برگزاری نشست‌های تخصصی و کنفرانس‌های علمی که با حضور صاحبنظران، اندیشمندان، دغدغه‌مندان و کاربران این مراکز درمانی برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد، در واقع حرکت در تحقق موارد پیش‌گفته است.

کنفرانس ملی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با رویکرد مقاوم‌سازی(تاب‌آوری/ایمنی) بیمارستانی، اولین و تخصصی‌ترین رویداد علمی در حوزه مدیریت بحران بیمارستانی است.

از پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه مقالات خود حداکثر تا ۳۰ بهمن با توجه به محورهای کنفرانس اقدام نمایند.

محورهای کنفرانس:

  • تحریم و راهکارهای تداوم خدمات بهداشت و درمان
  • مدیریت خطر در اعتباربخشی بیمارستان‌ها
  • تاب آوری و ایمنی شریان‌های حیاتی بیمارستان‌ها
  • آمادگی بیمارستان‌ها در حوادث و بلایا
  • ایمنی در برابر حریق در بیمارستان‌ها
  • و…

[اطلاعات کامل کنفرانس]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید