فراخوان مقاله

چهارمین همایش مدیریت استعدادها

چهارمین همایش مدیریت استعدادها، در تاریخ ۸ تا ۹ اسفند ۱۳۹۷ توسط صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، در اقتصاد دانشی بحث مدیریت و توسعه استعدادها یکی از مفاهیم مهم و حیاتی است که به شناسایی، ارتقاء، توسعه و نگهداشت استعدادها اشاره دارد. امروزه فناوری اطلاعات تأثیر قابل توجهی بر فرآیند مدیریت استعداد چه در سازمان ها و چه در جامعه و حتی بر نظام آموزشی کشور گذاشته است. صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در این راستا اقدام به برگزاری همایش مدیریت استعدادها در هزاره سوم نموده است. تمرکز همایش حاضر بر پرورش نسلی توانمند و با استعداد در جهان فناوریمحور امروزی است. پیشرفت فناوری اطلاعات مسیر جدیدی را پیش روی حوزه مدیریت استعداد باز نموده است.

در این همایش شناسایی استعدادهای بالقوه و بالفعل، روش‌های نوین استعدادیابی و استعدادپروری و نقش فناوری اطلاعات در برنامه ریزی و مدیریت استعدادها در کانون توجه قرار دارد. لازم به ذکر است حضور شرکت کنندگان در هر دو روز برگزاری همایش الزامی می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام در سایت همایش و پرداخت هزینه نسبت به ثبت نام و حضور در همایش اقدام نمایند.

از دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه مقالات خود تا ۱۷ بهمن  با توجه به محورهای چهارمین دوره همایش اقدام نمایند.

[اطلاعات کامل همایش]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید