آخرین مهلت ارسال مقاله به چهارمین کنفرانس بین‌المللی «عملیات حرارتی مواد»

http://www.callforpapers.ir/چهارمین کنفرانس بین‌المللی «عملیات حرارتی مواد» و دومین همایش بین‌المللی «مواد جدید و پیشرفته» اردیبهشت ماه سال آینده به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در هتل بین المللی عباسی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) «توسعه دامنه علمی و پژوهشی مهندسین، محققین، اساتید و دانشجویان در زمینه های محوری کنفرانس»، «ایجاد ارتباط علمی، پژوهشی و صنعتی بین دانشگاهها و موسسات فنی و مهندسی و صنایع مربوطه»، «پایه گذاری یک رویداد با کیفیت و اثر بخش ملی و بین المللی توسط دانشگاه آزاد اسلامی، واحد شهر مجلسی» از جمله اهداف برگزاری این دو کنفرانس علمی هستند. این دو کنفرانس فرصتی را برای ارائه پیشرفتهای حاصل شده در زمینه تحقیق و توسعه و کاربردهای صنعتی ایجاد می‌کند.

محورهای ارائه مقاله کنفرانس عملیات حرارتی شامل «اصول عملیات حرارتی مواد»، «تئوری، تجربی و شبیه سازی»، «عملیات حرارتی و مهندسی سطح»، «عملیات حرارتی و جوشکاری»، «عملیات حرارتی و کاربردها»، «عملیات حرارتی و نانو مواد»، «توانایی‌ها و مشکلات عملیات حرارتی» و «عملیات حرارتی فلزات و غیر فلزات» است.

«نانو مواد»، «بیو مواد»، «مواد هوشمند»،‌ «مواد ارزشمند»،‌ «مواد نیمه ارزشمند»،‌ «مواد مغناطیسی» و «مواد جدید» نیز از جمله محورهای ارائه مقاله کنفرانس مواد پیشرفته هستند.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس، مقالات پذیرفته شده‌ای که توسط یکی از نویسندگان در روز همایش ارائه شوند، در کتاب مجموعه مقالات چاپ خواهند شد. همچنین مقالات برتر در یک مجله ISI چاپ خواهند شد. این کنفرانس دارای دو بخش ارائه شفاهی و پوستر خواهد بود.

اول دی ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال خلاصه مقاله و 31 فروردین ماه سال آینده آخرین مهلت ثبت نام ارائه کنندگان مقاله است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.icmh.ir/ مراجعه کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید