نخستین کنفرانس ملی «هیدرولوژی مناطق نیمه خشک» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/نخستین کنفرانس ملی «هیدرولوژی مناطق نیمه خشک» با محوریت هیدروکلیماتولوژی در اردیبهشت ماه سال آینده در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهدی ورمزیار، مدیر پژوهش جهاد دانشگاهی واحد کردستان با اعلام این خبر گفت: مهلت ارسال آثار به این کنفرانس از 15 آبان تا 10 دی ماه سال جاری است و نتایج داوری مقالات 30 بهمن ماه امسال اعلام می‌شود.

وی با اشاره به این که این کنفرانس با همکاری معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان و شرکت آب منطقه‌ای استان برگزار می شود، از راه‌اندازی سایت نخستین کنفرانس ملی «هیدرولوژی مناطق نیمه خشک» خبر داد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی الکترونیکی www.ksahc.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به محورهای این کنفرانس ملی افزود: تغییر اقلیم، اثرات کاربری ارضی بر خصوصیات هیدروکلیماتولوژی، حوزه‌های آبخیز مناطق نیمه خشک، اثرات متقابل سازه‌های هیدرولیکی به خصوصیات هیدرولوژیکی حوزه‌های آبخیز، تحلیل هواشناختی سیل‌های ناگهانی و هیدرولوژی برف در مناطق نیمه خشک، محورهای اصلی این کنفرانس هستند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید