فراخوان چهاردهمین جشنواره ابن‌سینا

چهاردهمین جشنواره ابن سینا با هدف معرفی فعالیت های آموزشی و پژوهشی برگزیده دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه گرانت‌های آموزشی و پژوهشی بهمن 1391برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این جشنواره به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی برگزیده جوایزی اهدا می‌شود که از جمله این جوایز در محورهای بخش آموزش جایزه کشوری جشنواره ابن سینا، جایزه حکیم جرجانی، جایزه پیشکسوتان، جایزه اخلاق پزشکی و رفتار حرفه ای و جایزه آموزش پزشکی هستند.

همچنین در محورهای بخش پژوهش می‌توان به انتخاب پژوهشگر برتر و پژوهشگر جوان از میان اعضای هیات علمی، مقاله برتر در صورت چاپ در مجلات معتبر با ارجاع بیشتر به مقاله، ابداع و اختراع و انتشار کتاب برتر اشاره کرد.

از دیگر محورهای بخش پژوهش در این جشنواره جذب اعتبار پژوهشی از منابع خارج از دانشگاه، پایان نامه و طرح پژوهشی پایان یافته، سایت اینترنتی و مجله علمی پژوهشی برتر و خدمات ویژه در حوزه ارائه خدمات است.

گفتنی است، برگزیده شدن در هر یک از محورهای بخش پژوهش منوط به انجام گرفتن فعالیت پژوهشی طی 3 سال گذشته است.

داوطلبان جهت شرکت در این جشنواره تا 30آبان ماه جاری فرصت دارند مدارک خود را به نشانی: تهران، بلوارکشاورز، تقاطع قدس، ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبقه پنجم، اتاق511 ارسال کنند.

لازم به ذکر است، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://avicenna.tums.ac.ir مراجعه یا با تلفن: 81633590 تماس حاصل کنند.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید