برگزاری نخستین سمینار کشوری «پژوهش و کاربردهای سلول‌های بنیادی» در مشهد

http://www.callforpapers.irنخستین سمینار کشوری «پژوهش و کاربردهای بالینی سلولهای بنیادی»، 11 و 12 آبان ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) سمینار «پژوهش و کاربردهای بالینی سلولهای بنیادی» به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد، مرکز تحقیقات قلب و عروق، پژوهشگاه رویان، جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه ابن سینا با محورهای اخلاق پزشکی در سلول درمانی، تحقیقات سلولی و مولکولی ژنتیک در حوزه سلول‌های بنیادی، استخراج و کشت سلولی، پزشکی ترمیمی و مهندسی بافت، نقش مطالعات پایه در سلول درمانی، پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و نقش سلولهای بنیادی در درمان بیماری‌ها برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سمینار، معرفی ستاد پژوهش و کاربرد سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فعالیتهای انجام شده در آن، همچنین معرفی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی فعال در سطح شهر مشهد و استان است.

از اهداف دیگر این سمینار تحکیم روابط همکاری بین مراکز اصلی پژوهشی در رابطه با سلول‌های بنیادی در سطح استان خراسان رضوی و کشور از جمله پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا و سایر مراکز مرتبط است.

این سمینار برای تمامی گروه‌های بالینی و پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، زیست شناسی، بهداشت و پرستاری که شامل تمام اعضای هیات علمی، دانشجویان، پرستاران و کارشناسان علوم آزمایشگاهی می‌شود، دارای امتیاز بازآموزی است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید