فراخوان مقاله

شانزدهمین کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران

پس از برگزاری موفقیت‌‌آمیز ۱۵ دوره از کنفرانس بین ‌المللی انجمن رمز ایران طی ۱۸ سال گذشته، شانزدهمین دوره این کنفرانس در  ۶ تا ۷ شهریور ۱۳۹۸ ، با هدف هم‌‌افزایی دانش پژوهش‌گران و صنعت‌گران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌‌های نو و بدیع در این زمینه، در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، آشنایی و ارتباط استادان، پژوهش‌گران، صنعت‌گران، مدیران و کلیه علاقه‌‌مندان این حوزه، بررسی چالش‌‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری این فن در فضای مجازی و تأکید بر امن‌‌سازی فضای تبادل اطلاعات در کشور از دیگر اهداف برگزارکنندگان است.

با توجه به گسترش اینترنت اشیاء در کشور و کاربردهای آن در صنایع مختلف در سال‌های اخیر، موضوع «امنیت اینترنت اشیاء» به عنوان محور ویژه علمی-ترویجی برای کنفرانس انتخاب شده است تا فضای تعامل بیشتری برای ارتباط میان دانشگاهیان، محققین و صنعت‌گران کشور در این حوزه ایجاد شود.

از پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه مقالات خود حداکثر تا ۳۰ آذر با توجه به محورها و موضوعات شانزدهمین دوره اقدام نمایند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطلاع رسانی کنفرانس مراجعه نمایند.

[اطلاعات کامل کنفرانس]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید