کنگره ملی

کنگره ملی نقش مطالعات میان‌‌ رشته‌ای در توسعه‌ علمی و کار آفرینی کشور

کنگره ملی نقش مطالعات میان‌‌ رشته‌ای در توسعه‌ علمی و کار آفرینی کشور، در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۷ توسط پردیس البرز دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، گفتمان میان ‌رشته‌ای با برقراری ارتباط و پیوند بین چندین رشته، علاوه بر رفع موانع گفته شده در اثربخشی بیشتر محیط دانشگاهی و امکان از بین بردن فاصله و فضای خالی بین علوم را فراهم می‌آورد. در نتیجه، جوامع علمی به دلیل ماهیّت و گستره چالش‌های کنونی و همچنین ارتقاء بهره‌وری و مهارت‌های تعاملی خود از طریق تولید دانش کاربردیِ ناشی از پیوند و انسجام بین رشته‌های متعدد دانشگاهی، انتظار است به طور روزافزون خواستار ترکیب دانش برآمده از رشته‌های مختلف علمی در قالب رویکردهای تلفیقی و میان‌رشته‌ای ‌باشند.

این مهم نیاز به برگزاری همایش‌های علمی برای بررسی ضرورت، راهکارها، جهت‌یابی توسعه میان‌رشته‌ای دارد. پردیس البرز در راستای وظیفه دانشگاهی خود بر آن است نقش خود را در این عرصه به طور جدی ایفا نماید. یکی از موارد حصول به این نتیجه برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی با اهداف ویژه است. از این‌رو پردیس البرز «کنگره ملی نقش مطالعات میان‌‌رشته‌ای در توسعه‌ علمی و کار آفرینی کشور» را برگزار می‌نماید.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با پایگاه اطلاع رسانی کنگره مراجعه نمایند.

[اطلاعات کامل کنگره]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید