رویداد استارت آپ

دومین رویداد استارت آپ دمو صنعت گاز ایران

فن بازار تخصصی صنعت گاز با هدف توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و نیز ارتقای فناوری و نوآوری در صنعت گاز، از سال ۱۳۹۶ با تولیت شرکت ملی گاز و با نظارت شبکه فن بازار ملی ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. از جمله ی مهم ترین ماموریت های این فن بازار تخصصی کمک به طرح ها و ایده های نوآورانه شرکت های فناور نوپا و استارت آپ ها به منظور جذب سرمایه، انجام فرآیند تجاری سازی و ورود محصولات و خدمات ناشی از آن به بازار است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)،  در این راستا، فن بازاز تخصصی صنعت گاز به کمک شرکت راهبر سیستم دانش به عنوان کارگزار رسمی فن بازار تخصصی صنعت گاز ، دومین رویداد استارت آپ دمو صنعت گاز ایران را با هدف معرفی توانمندی های شرکت های نوپا و سرمایه گذاران صنعت گاز به یکدیگر و هم افزایی طرفین، برگزار می نماید.

مهلت استارت آپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در این رویداد ۱۳ مهرماه خواهد بود. متقاضیان جهت ارسال طرح و ثبت نام باید به سایت www.rsd.co.ir  مراجعه نمایند و همچنین متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن های ۷۶۲۵۱۲۲۴ و ۷۶۲۵۱۲۳۱ تماس حاصل کنند.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید