فراخوان مقاله

اولین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین نظامی

اولین کنفرانس ملی تکنولوژی های نوین نظامی، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ توسط مرکز رشد مرکز آموزش ۰۳ شهید برخورداری نزاجا در شهر تبریز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، مرکز رشد مرکز آموزش ۰۳ شهید برخورداری نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته “اوّلین کنفرانس ملّی تکنولوژی های نوین نظامی” را برگزار نماید. هدف از این کنفرانس گردهمایی صاحب نظران، محققّان، اساتید و دانشمندان علمی کشور به جهت تبیین ارتباط جامعه علمی با جامعه نظامی می باشد. این کنفرانس فرصتی مغتنم برای دانشگاهیان و نخبگان علمی کشور می باشد تا بتوانند گرد هم آمده و به تبادل افکار و تضارب آرای خود با افسران ارشد و نظامیان نخبه بپردازند.

این کنفرانس در ۳ محور: فنّی و مهندسی، علوم پایه، و جنگ نرم برنامه ریزی شده اند تا تعامل سازنده ای بین اساتید نظامی و دانشگاهی برقرار کرده و روحیه ی سازندگی همراه با همدلی جهت توانمند سازی میهن عزیزمان مستحکم تر گردد.

از پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه دعوت می گردد جهت ارائه چکیده مقالات تا ۱۶ آذر و همچنین ارائه مقالات کامل خود حداکثر تا ۳۰ آذر با توجه به محورهای برگزاری کنفرانس اقدام نمایند.

 

[اطلاعات کامل کنفرانس]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید