تمدید فراخوان مقاله

تمدید فراخوان مقاله پنجمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی ایران در گذار آثار و اندیشه ها

پنجمین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی ایران در گذار آثار و اندیشه ها در تاریخ ۲۶ مهر ۱۳۹۷ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و تحت حمایت سیویلیکا در شهر قزوین برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.irبا توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

حوزه های تحت پوشش: معماری و شهرسازی
برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا 
شهر برگزاری: قزوین

دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اولین کنفرانس ملی معماری و شهرسازی خود را با عنوان “معماری و شهرسازی انسان گرا” در آذر ماه ۱۳۹۲ برگزار نمود. در راستای تداوم این حرکت ارزشمند، کنفرانس های ملی “نظریه های نوین در معماری و شهرسازی” در مهرماه ۱۳۹۳ و کنفرانس ملی  “فرهنگ، کالبد و محیط در معماری و شهرسازی”  در آذرماه ۱۳۹۴  و کنفرانس ملی ” معماری و شهرسازی، پایداری و تاب آوری: از آرمان تا واقعیت” در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ برگزار گردید.

هم چنین برگزاری سه دوره همایش دانش آموختگان دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با هدف همبستگی و تبادل اطلاعات بین اعضای خانواده بزرگ معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در کارنامه فعالیت های این دانشکده به چشم می خورد، که آخرین دوره از این سلسله همایش ها در مهرماه ۱۳۹۵ با عنوان “از پنداره ها تا پدیده ها” برگزار گشت.

محورهای کنفرانس:
شناسائی ارزش های فرهنگی-اجتماعی و هویت ساز معماری و شهرسازی در گذر زمان
نقد و بررسی آثار و تجربه های معماری و شهرسازی ایرانی-اسلامی
شناسائی ارزش های معماری و شهرسازی ایرانی-اسلامی
بررسی آثار معماری و شهرسازی اسلامی در رابطه با اندیشه های معماری و شهرسازی ایران
توجه به مناسبت های فضاهای معماری و شهری (برای معلولین، کودکان و…) با به کارگیری ارزش های معماری اسلامی
شناسائی، نقد و بررسی آثار و اندیشه های تاثیرگذار در شکل گیری معماری و شهرسازی ایران

به اطلاع پژوهشگران محترم می رساند، مقالات برگزیده همایش در مجله علمی- پژوهشی (مورد تایید وزارتین)International Journal Space Ontology چاپ خواهد شد

سایت مجلهhttp://soij.qiau.ac.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید