راه و چاه موفقیت منتشر شد

http://www.callforpapers.ir/راه و چاه موفقيت به بازار آمد. در اين كتاب شعاري وجود دارد كه مي‌گويد: «به تعداد افراد موفق شیوه‌هاي متنوع برای رسیدن به نتیجه وجود دارد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این کتاب دامیز به علاقه‌مندان راه‌هاي شناسایی موفقیت را نشان مي‌دهد. از جمله آنکه برای خانواده زمان بیشتری را اختصاص دهید، از ارزشمندترین منبع زندگی یعنی زمان غافل نشوید، نظم را فراموش نکنید و متمرکز باشید. هنر رسیدن به نتیجه، داشتن آینده در دستان خود، برنامه‌ریزی برای موفقیت، کنترل زمان، آشنایی با کاربرد ابزارهای سازماندهی، گذر از بی‌نظمی‌ها و «نه» گفتن به شکلی مناسب اولویت‌بندی کارها از فصول مهم کتاب راه و چاه موفقیت است.

این کتاب به قلم مک کورمک، بنیانگذار «شرکت کارگزاری بین‌المللی» کمپانی چند ملیتی است.

وی همچنین مدیر بزرگ‌ترین سازمان بازاریابی در ورزش و گروه بین‌المللی مدیریت است.دو کتاب وی به نام‌هاي «آنچه کماکان در دانشکده تجارت یادتان نمی‌دهند» و «دنیای گلف حرفه‌ای» از کتاب‌های پرفروش در آمریکا به شمار مي‌رود.

کتاب راه و چاه موفقیت در قطع وزیری در 266 صفحه توسط سعید خاموش به زبان فارسی ترجمه شده و قیمت آن صد هزار ریال است. اين كتاب توسط انتشارات آوند دانش منتشر شده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید