رشد تولید مقالات علمی در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

http://www.callforpapers.ir/مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با اشاره بر رشد 2 برابری تعداد مقالات نمایه شده اعضای هیات علمی این دانشگاه نسبت به سال گذشته گفت: مجموع مقالات نمایه شده اعضای هیأت علمی رشد چشمگیری داشته و حدود 3 مقاله به‌ازای هر عضو هیات‌ علمی است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ذاکری در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: مقالات نمایه شده اعضای هیات علمی دانشگاه در مجلات ISC افزایش 110 درصدی و در مجلات ISI افزایش 100 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی همچنین با اشاره به رشد 300 درصدی تولید مقالات علمی و پژوهشی غیرنمایه دانشگاه نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: تعداد مقالات غیرنمایه هیات‌ علمی دانشگاه از 9 عنوان مقاله به 26 عنوان افزایش یافته ‌است؛ همچنین تعداد مقالات نمایه شده از 70 مقاله به 147 مقاله رسیده است. در زمینه مقالات ارایه شده در سمینارهای مختلف هم شاهد رشد 70 درصدی هستیم.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان این‌که تعداد پژوهشگران و اعضای هیات‌ علمی دانشگاه در حال افزایش است، تصریح کرد: در حوزه دستاوردهای پژوهشی در سال گذشته، اعضای هیات‌ علمی یک اختراع کاربردی را به ثبت رساندند؛ همچنین یک طرح از 10 طرح برگزیده کشوری در هفته پ‍‍ژوهش و 2 طرح برتر استانی از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر بوده است.

ذاکری درباره فعالیت‌های انجام شده در حوزه توسعه‌ کتابخانه این دانشگاه خاطرنشان کرد: امسال هزار و 421 نسخه کتاب شامل 628 عنوان فارسی و 143 عنوان انگلیسی با اعتباری بالغ بر 20 میلیون تومان خریداری شد که نسبت به سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید