پایگاه تخصصی پویش اخبار علمی پژوهشی

آغاز فعالیت قویترین و جامعترین پویشگر اختصاصی اخبارعلمی کشور

«اخبار علمی» (https://akhbarelmi.ir) یک پایگاه تخصصی پویش اخبار علمی پژوهشی کشور است که به صورت خودکار هر آنچه در اکوسیستم علمی ایران اتفاق می افتد را رصد، دسته بندی و در اختیار شما قرار میدهد. اخبار کلیه دانشگاههای دولتی، دانشگاههای آزاد، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پژوهشگاهها و مراکز تحقیقاتی، انجمنهای علمی، ژورنالهای تخصصی کشور و کنفرانسها رصد شده و جزئی ترین رویداد در فضای علمی کشور در وبسایت “اخبار علمی” مستند می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، پژوهشگران و سیاستگذاران امور آموزش و پژوهش همواره درصدد دسترسی به آخرین اخبار علمی حوزه های مورد علاقه خود هستند. چرخه اخبار علمی کشور از دانشگاهها و مراکز تولیدکننده علم آغاز میشود، سپس در پایگاههای اینترنتی انجمنهای علمی، ژورنالها وکنفرانسها تکمیل میگردد و در نهایت در خبرگزاریها بازنشر می شود. نیاز به در اختیار داشتن آخرین اخبار علمی از منابع موثق و قابل اطمینان، همواره دانشگاهیان محترم را ملزم به بررسی سایتهای مراکز مختلف علمی و البته در حال حاضر ملزم به پیگیری چند ده کانال و صفحه در شبکه های اجتماعی مجازی میکند. سایت اخبار علمی با هدف پاسخ به این نیاز جامعه دانشگاهی کشور راه اندازی شده است.

پایگاه اخبار علمی، یکی از پایگاههای زیر مجموعه سیویلیکا است که از سال ۱۳۸۴ به نمایه سازی و انتشار مقالات علمی تخصصی کشور و رتبه بندی دانشگاهها می پردازد. کلیه اخبار این پایگاه، بدون دخالت انسانی از سایتهای رسمی دانشگاهها، انجمنها، ژورنالها، کنفرانسها و پایگاههای خبری علمی جمع آوری می شود و اخبار را با حفظ امانتداری و بدون دخل و تصرف در معرض جستجو قرار می دهد.

به جای مراجعه به چندین سایت علمی، تنها کافیست سایت اخبار علمی را دنبال کنید. چرا که کوچکترین اخبار درج شده در بیش از ۱۰۰۰ پایگاه علمی ایران، به طور مرتب در این وب سایت پویش میشود و برای همگان به سادگی قابل جستجو است.

آدرس وبسایت اخبارعلمی: https://akhbarelmi.ir

آدرس کانال تلگرامی اخبارعلمی: https://t.me/sciencemonitor

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید