فراخوان مقاله

فراخوان دوفصلنامه علمی ترویجی علوم تربیتی از دیدگاه اسلام

دوفصلنامه علمی ترویجی ” علوم تربیتی از دیدگاه اسلام ” برای دریافت مقالات علمی از پژوهشگران و دانش‌پژوهان این رشته دعوت به عمل می‏ آورد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)، به منظور انعکاس دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در مباحث تعلیم و تربیت اسلامی و زمینه ‏سازی تبادل نظر وتضارب آرای متفکران و محققان، دوفصلنامه از کلیه اساتید، دانشجویان و محققان این حوزه دعوت می‏نماید تا با ارائه مقالات خود بر غنای بیشتر این نشریه بیفزایند. هدف اصلی این دوفصلنامه، انتشار پژوهش‏های مسأله‏ محور در گستره علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی و برنامه‏‏ ریزی درسی، روان‏شناسی تربیتی و مشاوره) با رویکرد اسلامی است تا از این طریق بستر تولید علم و نظریه ‏پردازی مبتنی بر آموزه‏ های اسلام فراهم آید.

محورهای پذیرش مقالات:

–  مباحث تطبیقی در مبانی، اصول و روش های تعلیم و تربیت  از دیدگاه اسلام و غرب

 – مبانی، اصول و روشهای مدیریت آموزشی از دیدگاه اسلام

–   پژوهش در حیطه های مختلف  تعلیم  و تربیت اسلامی از جمله تربیت اعتقادی  و عبادی،  تربیت علمی و عقلی، تربیت اخلاقی و اجتماعی، تربیت اقتصادی و حرفه‏ ای، تربیت هنری و….

–  کاربست آموزه‏ های اسلامی در حیطه‏ های روانشناسی تربیتی و مشاوره

 – تحلیل  و نقد جنبه های مختلف آموزش  و پرورش رسمی با دیدگاه اسلامی

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به پایگاه اطاع رسانی فصلنامه مراجعه و یا با دبیرخانه آن ارتباط برقرار نمایند.

[اطلاعات کامل ژورنال]

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید