فستیوال ایده بازار فناوری سلامت

اسامی ایده‌های راه یافته به فستیوال ایده بازار فناوری سلامت معرفی شد

در پایان سومین و آخرین روز کلاس آموزش ایده پردازان فناوری سلامت، داوران ایده‌های راه یافته به روز نهایی رویداد را انتخاب و اسامی صاحبان ایده‌های منتخب را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.irدر پایان سومین و آخرین روز کلاس آموزش ایده پردازان فناوری سلامت، داوران ایده‌های راه یافته به روز نهایی رویداد را انتخاب و اسامی صاحبان ایده‌های منتخب را اعلام کردند. بنا بر نظر داوران اسامی صاحبان ایده‌های منتخب برای ارائه در روز پایانی فستیوال فناوری سلامت در سه حوزه‌ی دارو، فناوری اطلاعات و رباتیک به شرح ذیل است:

“حامد نامی فرد”، “حمید صادقیان”، “ناهید عزیزی” و “سید هاشم حسینی اصل” در حوزه‌ی رباتیک، “توحید وحدت پور”، “نیلوفر اصلاحی”، “دانیال ممبینی”، “مهدی خلیلی” و “مونا فراهانچی برادران” در حوزه دارو و در “مرجان میرزا طاهری”، “درسا رئیسی”، “الهامه فرّی”، “حسین منصوری نژاد” و “محمد سمیعی” حوزه فناوری اطلاعات به عنوان صاحبان ایده‌های برتر معرفی شدند.

در کلاس‌های آموزش ایده پردازان فناوری سلامت که در دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ۳۵ ایده پردازِ راه‌یافته به این مرحله، نحوه ارائه ایده در روز نهایی رویداد را آموزش دیدند. در آخرین مرحله کلاس هم داوران (با احتساب دو ایده‌ی رزرو) ۱۴ ایده‌ی دارای قابلیت برای ارائه در روز نهایی رویداد را انتخاب و معرفی کردند. صاحبان ایده‌های راه یافته به این مرحله، قرار است روز سه‌شنبه بیست و چهارم بهمن در نخستین فستیوال فناوری سلامت در حضور اصحاب صنعت، دانشگاه و سرمایه‌گذاران نهادهای دولتی و بخش خصوصی ایده‌های خود را ارائه کنند.

اسامی ایده‌های منتخب برای ارائه در روز نهایی و صاحبان این ایده‌ها در سایت  www.Health.ideasbazaar.ir  قابل مشاهده است و پژوهشگران و ایده پردازان می‌توانند آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به نخستین رویداد ملی فناوری سلامت را در این سایت پیگیری کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه رویداد ملی فناوری سلامت،  ۱۴۴ ایده پرداز و پژوهشگر از سراسر کشور ایده‌های خود را به این رویداد فرستادند که ایده‌های منتخب پس از چند مرحله داوری، انتخاب‌ شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، رویداد ملی فستیوال ایده بازار فناوری سلامت ۲۴ بهمن با همکاری وزارت بهداشت و دفتر ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در تالار اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

ایسنا

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید