تسهیلات قرض الحسنه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد به دانشجویان دکتری

http://www.callforpapers.ir/به گفته معاون اداری مالی علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد، تسهیلات قرض الحسنه دانشجویان دکتری واحد علوم و تحقیقات پرداخت شد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهرداد نویدبخش از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات به بیش از 2 هزار دانشجوی دکتری این واحد خبر داد و گفت: با بسترسازیهای صورت گرفته از این پس هیچ یک از دانشجویان دکتری به دلیل مشکلات مالی از ادامه تحصیل محروم نخواهند شد.

وی با بیان این مطلب که وام قرض الحسنه در حال حاضر تنها به دانشجویان مقطع دکتری تعلق می گیرد، اضافه کرد: وام قرض الحسنه دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان دکتری به مبلغ 100 میلیون ریال معادل 10 میلیون تومان است.

معاون اداری و مالی واحد علوم و تحقیقات، اظهار داشت: لیست دانشجویان دکتری سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی دریافت وام هستند به واحد علوم و تحقیقات تهران ارسال و اقدامات لازم برای اعطاء وام قرض الحسنه به دانشجویان دکتری سایر واحدهای دانشگاه آزاد صورت می گیرد.

وی افزود: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور باید لیست دانشجویان دکتری خود را که متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات هستند به واحد علوم و تحقیقات تهران ارائه کنند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید