برگزاری دوره تخصصی آموزش معماری ایرانی-اسلامی در پژوهشکده هنر

http://www.callforpapers.ir/پژوهشکده هنر دوره تخصصی آموزش معماری ایرانی-اسلامی را با هدف تقویت دانش نظری و عملی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان معماری، مرمت و شهرسازی از آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) این پژوهشکده با هدف ارتقاء و تقویت دانش نظری و عملی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی در حوزه معماری ایرانی- اسلامی،‌ دوره آموزشی یک‌ ساله معماری ایرانی-اسلامی را با حضور استادان و صاحبنظران مطرح این حوزه برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی که سرفصل‌های شناخت سازه‌های سنتی، برداشت از بناهای تاریخی، آشنایی با معماری اسلامی و مبانی نظری معماری ایرانی را در برمی‌گیرد از ابتدای آبان‌ماه سال جاری ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، مرمت و شهرسازی برگزار خواهد شد. همچنین در پایان این دوره آموزشی یک‌ساله به شرکت‌کنندگانی که در 80 درصد جلسات آموزشی حضور داشته و در ارزیابی پایان دوره حد نصاب نمره را کسب کرده‌اند، توسط پژوهشکده هنر گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت‌نام در این دوره می‌توانند از روز دهم لغایت 30 مهرماه با پژوهشکده هنر به شماره‌های 2-66956190 تماس حاصل نموده یا به آدرس تهران، خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام‌خمینی(ره)، نبش کوچة شهید حسن سخنور، شماره 29 مراجعه نمایند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید