دانلود مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

مقالات علمی

دانلود مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران در پایگاه استنادی مقالات کنفرانسهای کشور(سیویلیکا) نمایه سازی و منتشر گردید.

مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران در تاریخ ۳ آذر ۱۳۹۴ توسط دانشگاه علم و فرهنگ و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور(callforpapers.ir)،در این کنفرانس۴۷عنوان مقاله تخصصی شامل۴۳۷صفحه منتشر گردیده است.کلیه مقالات از طریق سیویلیکا قابل جستجو و دریافت می باشند.

لیست مقالات منتشر شده در نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران

هویت فرهنگی شهر تبلیغات محیطی و مبلمان شهری
شناسایی و اولویت بندی ویژگی های بیلبورد های تبلیغاتی به منظور ایجاد تبلیغات کارآمد با استفاده از خانه کیفیت
بررسی نقش بیلبورد در فرهنگ سازی جامعه
تاثیر تبلیغات محیطی بر فرهنگ جامعه
جایگاه تبلیغات محیطی در حقوق تبلیغات بازرگانی
بررسی جایگاه کنونی برنامه ریزی زبانی قوانین تبلیغات محیطی کشور
بررسی تحلیلی و سمانتیک نشانه های تصویر در تبلیغات محیطی
جایگاه عناصر معماری سنتی در تبلیغات محیطی بوشهر
تحول فرم گرافیکی تایپ در تبلیغات محیطی معاصر ایران مورد مطالعه پوسترهای تبلیغاتی معاصر تهران
بررسی تاثیر تبلیغات محیطی کمیته فرهنگ شهروندی اصفهان بر تغییر فرهنگ شهری
بررسی عوامل موثر بر بکارگیری رسانه بیلبورد در تبلیغات محیطی
تاثیر شعار تبلیغاتی با ماهیت اجتماعی بر میزان توجه در تبلیغات بیلبورد با استفاده از ردیابی چشم
تاثیر قدرت تبلیغات محیطی بر تغییر هویت کلان شهرها و شهروندان
نقش تبلیغات محیطی بر گرایش شهروندان تهرانی به پرداخت عوارض سالیانه شهری
بررسی نگرش شهروندان تهرانی به تبلیغات ورزشی
رابطه تبلیغات محیطی با هنر محیطی
فرایند ارتباط با مخاطب در تابلوهای تبلیغاتی تعاملی بر اساس مدل سلسله مراتبی آیداز مطالعه موردی کمپین محیطی مک دونالد
تحلیل کیفی تبلیغات محیطی شرکت ورزشی نایک
بررسی تاثیر تبلیغات محیطی بر قصد خرید از مجتمع های پذیرایی شهر اراک
بررسی باز نمود شاخصه های هویت فرهنگی در گستره تبلیغات محیطی
اهمیت بیلبوردهای تبلیغاتی در تبلیغات محیطی
استراتژی اقیانوس آبی در تبلیغات محیطی
بررسی پیام های تبلیغاتی محیطی در شهر اهواز با نگاهی به انگاره های دینی
راهبردهای مطلوب تبلیغات محیطی برای کلانشهرها ایران
کارایی تبلیغات محیطی بر روی پل های عابر پیاده اتوبان شهید همت تهران در سال ۱۳۹۳
بررسی میزان تاثیر گذاری تبلیغات تلویزیون های شهری نسبت به سایر تبلیغات محیطی
بررسی نقش تابلوهای تبلیغات شهری در گرایش زنان ساکن در منطقه یک شهر تهران به خرید کالاها و لوازم خانگی مورد تبلیغ
بازنمایی بعد سوم روشی نوین در تبلیغات محیطی
بررسی چگونگی تاثیرات تبلیغات محیطی بر ذهن و رفتار مخاطبان و ایجاد رفتار جدید در آن ها
بازنمایی سبک زندگی در تبلیغات محیطی شهر تهران
بررسی رنگ و خلاقیت در تبلیغات بدنه اتوبوس بیلبوردهای متحرک
The Study of Outdoor Advertisements Effects on Behavioral Mechanisms of Final Consumers in Food Industry of Iran
بررسی اثر بخشی اماکن متعارف و غیر متعارف در تبلیغات محیطی
نقش تبلیغات محیطی در نمای شهری
تجزیه و تحلیل معیارهای زیبایی شناسی بیلبوردهای تبلیغاتی حاشیه میدان های شهر کرمان
بررسی سازو کار برندینگ کالاهای فرهنگی و هنری در تبلیغات محیطی و تاثیر آن در عرضه و تقاضای کالاهای فوق
واکاوی پیامددهای اغتشاشات بصری تبلیغات نا بسامان محیطی شهری با تاکید بر نهادینه سازی برند گذاری در شهرها
تاثیر طراحی سازه تابلوهای تبلیغاتی در بالابردن کیفیت اطلاع رسانی و آرایه محیطی
تاثیر تبلیغات محیطی بر ارتقا سواد رسانه ای مخاطبان ایرانی
Optimal Selection of Different Locations for Billboard Advertisement
بررسی مینی مالیسم کمینه گرایی در تبلیغات محیطی شهر تهران
بررسی نقش تبلیغات شهری در ارتقاء کیفیت سیمای شهر
بالارفتن کیفیت تبلیغات محیطی در سایه روش های خلاقانه هنر دیجیتال
ساماندهی تبلیغات محیطی با هدف کاهش اختلالات ترافیکی حاصل از آلودگی های بصری
بررسی ضعف تبلیغات محیطی رستوران های درون شهری و بیرون شهری در شهر یاسوج
تاثیر تبلیغات محیطی بر مشتریان بازارهای تجاری
اصول اخلاقی و فرهنگی در تبلیغات محیطی

اشتراک گذاری نوشته در:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =