برگزاری دهمین همایش ملی شیمی در دانشگاه پیام نور کرمان

http://www.callforpapers.irدهمین همایش ملی شیمی پیام نور، 19 تا 21 مهرماه سال جاري در دانشگاه پیام نور كرمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حمید تابلی، رییس دانشگاه پیام نور استان كرمان با اعلام این خبر افزود: برخورداری از دانش روز جهان و به كارگیری نویافته‌های دانشمندان و پژوهشگران در عرصه‌های گوناگون علمی نیاز مشترك همه جوامع امروزی است و سرزمین ایران همواره و در طول تاریخ، مهد دانش و داعیه دار برترین تجربیات علمی بوده است.

وی گفت: جامعه دانشگاهی كشور با برگزاری همایش‌ها و كنگره‌ها در حوزه‌های مختلف، توانایی‌های خود را به شایستگی نشان داده و اهمیت و ضرورت یكایك رشته‌های علمی را به سمع و نظر آحاد جامعه رسانده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان كرمان با بیان این‌که تاریخ پیدایش دانش شیمی را شاید بتوان با پیدایش انسان بر كره زمین همزمان دانست، ادامه داد: بدون توسعه شیمی و صنایع شیمیایی در هر كشوری، صنایع آن كشور چهره‌ای ناقص خواهد داشت.

وی تصريح كرد: شیمی، دانش مولكول‌ها، اتم‌ها و پیوندهاست، دانشی كه می‌تواند خواص ماده، چگونگی تغییرات و شیوه تولید آنها را بررسی كند، این دانش، زیربنای بسیاری از علوم دیگر زیستی و صنعتی است.

رییس دانشگاه پیام نور استان كرمان گفت: مهمترین هدف از برگزاری این همایش ایجاد فضای رقابت پژوهشی بین دانشگاه‌أهای كشور، برقراری ارتباطات علمی-پژوهشی و تبادل اطلاعات بین دانشجویان و استادان دانشگاه‌های سراسر كشور و ارتقای دانش متدولوژی دانشجویان است

 

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید